søndag den 17. marts 2013

Bukser med flæser fra CentiLong



Så fik jeg endelig syet bukser efter mønstret fra CentiLong. Taknemmelig sy vejledning - hvis bare man husker at følge den rigtige med flæser, lommer og linning... Det er åbenbart obligatorisk, at jeg lige skal sprætte lidt op undervejs...



Jeg ved, at jeg altid laver fejl første gang, jeg prøver et mønster af, derfor vælger jeg også altid stof, som jeg ikke bliver alt for ked at kludre rundt i...

Stoffet er fra stof 2000, og syntes egentlig det er for storblomstret til at fungere ordenligt til mønstret. Så jeg glæder mig til at få syet bukser som shorts i andre stoffer.

Det er med stolthed at jeg beundrer mine første lommer og glæder mig til at sy flere :-)


2 kommentarer:

  1. De er da blevet rigtig gode!! Jeg synes nu stoffet fungerer meget godt til bukserne.
    Tillykke med de pæne lommer, nu kan du teknikken og kan bruge den andre steder også.
    TAK for linklove også:)
    Kh Lis (fra CentiLong)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis - har fået blod på tanden og ser frem til påsken, der vil byde på flere lommer :)

      Slet